Välkommen till min nya blogg!

Vill bara hälsa dig välkommen till min blogg. Jag hoppas att du kommer tycka att mina inlägg är irriterande, förargelseväckande, märkvärdiga, konstiga, sköna, spännande, töntiga, jobbiga, förbannat bra, förbannat dåliga. Jag vill att du läser och känner, tänker efter och sen tycker till! 

Då har min blogg lyckats

Det viktigaste in min blogg kommer vara att ifrågasätta. Ställa saker mot väggen och tända strålkastaren. Jag kommer diskutera saker utifrån mig själv och saker som jag tycker är viktiga, det kommer alltså handla mycket om mig. Men är det inte det som en blogg är till för?

Hoppas du tycker och känna och skriv gärna en kommentar på inläggen om du vill uttrycka din åsikt och dina känslor. Det är aldrig fel att tycka eller att känna, du behöver inte hålla med om det som skrivs, du får gärna tycka att jag är "piss i motvind" , så länge du tycker! 

tar dykarcertifikat i Australien

/E
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0